F.A.Q.
Kā es varu samaksāt par precēm?
Jums ir iespējams norēķināties par precēm veicot naudas pārskaitījumu, vai arī izmantojot Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro kredītkartes un debetkartes
ar kurām Jūs varat norēķināties uz vietas izmantojot bankas termināli.
Vai es varu saņemt preces PRIEŽULEJA noliktavā?
Jā, preces Jūs varat saņemt pie mums, noliktavā Rīgā (adrese kontaktos).
Kā es varu veikt pasūtījumu PRIEŽULEJA.LV?
Visas preces ir sadalītas kategorijās un apakš-kategorijās, kurās var redzēt konkrētās grupas preču sarakstu.
Gan produktu sarakstā, gan atvērtā produkta lapā ir atrodama poga "PIRKT" vai "PIEVIENOT GROZAM",
kuras pievieno izvēlēto produktu tavam pirkumu grozam. Atverot grozu, Jums ir iespēja turpināt iepirkties,
vai noformēt pasūtījumu apstiprinot savus iesniegtos datus.
Kas ir PRIEŽULEJA akcijas?
Tās ir preces, kuras Jūs varat iegādāties par zemākām cenām.
Vai pēc pasūtījuma veikšanas ir iespējams mainīt piegādes adresi?
Adresi ir iespējams mainīt, par to laicīgi informējot, zvanot mums uz 27334223.
Vai ir iespējams PRIEŽULEJA veikt preču pasūtījumu nereģistrējoties?
Nē, preču pasūtīšana ir pieejama tikai reģistrētiem klientiem.
Cik ilgā laikā pēc pasūtījuma veikšanas PRIEŽULEJA.LV es saņemšu savu preci?
Mēs veicam pasūtījumu apstrādi vienu reizi dienā, pulkstens 9:00-10:00. Piegādes tiek veiktas darba dienās - no
pirmdienas līdz piektdienai, kā arī sestdienās, izņemot oficiālas Latvijas Republikas Valsts svētku dienas.
Piegādes grafiku pēc pilsētām un to rajoniem Jūs varat aplūkot
/tabulā/.
Pirmssvētku laikā, piegādes termiņš var tikt pagarināts.
Kā rīkoties gadījumos, kad, saņemot pasūtījumu, atklājas kāda kļūda (nepareizi pievienots produkts, nepareizs skaits, bojāts produkts)?
Par šādiem gadījumiem lūdzam ziņot, rakstot mums uz e-pastu vai zvanot 27334223, norādot uzņēmuma nosaukumu, pavadzīmes numuru, kā
arī aprakstot kļūdu, kura saistīta ar Jūsu pasūtījumu. Bojātie vai trūkstošie produkti tiks
apmainīti nākošā pasūtījuma izpildīšanā.